Mitä on digitaalinen palvelumuotoilu? Olisiko siitä hyötyä liiketoiminnallesi? Miten päästä alkuun?    

Tervetuloa mukaan kaksipäiväiseen maksuttomaan tietoiskuun, jossa opit digitaalisen palvelumuotoilun perusteet.

Kahden aamupäivän aikana opit mm.:

  • Mitä on digitaalinen palvelumuotoilu?
  • Mitä voi ja kannattaa muotoilla?
  • Miksi asiakaskokemukseen ja sen muotoiluun kannattaa panostaa?
  • Palvelumuotoilun prosessi ja käsitteet
  • Asiakkaan palvelupolun hyödyntäminen käytännössä
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Case-esimerkkejä

Oppeja syvennetään välitehtävällä, jonka voit tehdä liittyen omaan liiketoimintaasi. Kouluttajana toimii Mari Kellokumpu Markkinointitoimisto Kuulu Oy:stä. 

Aika: torstai 12.10. ja perjantai 13.10.2023. Molemmat tietoiskupäivät kello 9-12.

Paikka: XAMK:in Savonlinnan kampus. Savonniemenkatu 6, luokka SA424.

Lämpimästi tervetuloa! Ilmoittaudu mukaan jo tänään – paikkoja on rajoitetusti!

Sitova ilmoittautuminen kaksiosaiseen tietoiskuun  9.10.2023 mennessä.

Tietoiskun järjestää Vauhtia viestintään palvelumuotoilusta -hanke. Tilaisuudet ovat maksuttomat ja kaikille avoimet. 

Lisätietoja: veera.riikonen@savonlinna.fi, puh. 050 473 7272

Luitko jo nämä?