Suoraan sisältöön

Kategoria: Ajankohtaista

Tapahtuma-ala on ollut yksi koronapandemiasta eniten kärsineistä aloista, mutta poikkeuksellinen aika ei ole silti poistanut tarvetta ihmisten keskinäiselle vuorovaikutukselle tai tuotteiden ja palveluiden markkinoinnille. Tapahtuman tai vaikkapa matkailutuotteen myyminen verkossa antaa uudenlaisia mahdollisuuksia tuottaa kustannustehokasta markkinointia.

Digi-info ”Tapahtuman digimarkkinointi – Uhka vai mahdollisuus?

Ajankohta: 2.12.2021 klo 12.00 – 14.40

Digi-infossa avataan case-esimerkein sosiaalisen median kanavia ja niiden käyttömahdollisuuksia oikeiden yleisöjen löytämiseksi ja lipunmyynnin vauhdittamiseksi. Saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mistä menestyksellinen tapahtuman digimarkkinointi koostuu?
  • Onko lipunmyyntikanavan valinnalla merkitystä?
  • Miten paljon somemarkkinointia kannattaa tehdä itse ja milloin on aika ostaa apuja?

Mukana huippupuhujia – tutustu tarkemmin digi-infon ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan su 28.11. mennessä.

Digi-infon toteuttavat yhteistyössä Digiportaat 2.0 ja Tapahtumat ja kokoukset matkailun moottoreina -hankkeet. Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa mukaan!

tapahtuma blogiartikkelin mainoskuva

Digiportaat 2.0 -hankkeen blogikirjoituksesta löydät vinkit onnistuneen tapahtuman suunnitteluun, markkinointiin ja mittaamiseen. Visioi rohkeasti, sillä elämyksiä tarjoavat tapahtuvat muistetaan parhaiten!
Lue artikkeli: https://digiportaat.fi/nain-onnistut-tapahtumamarkkinoinnissa/