Kategoria: Ajankohtaista

Brändäys ei ole karkkipaperi, johon yritys kääritään lopuksi asiakasta varten. Se on yrityksen arvoja ja strategiaa viestivä kokonaisuus, joka tulee ilmi kaikessa mitä yritys tekee. Usein tärkeimmäksi mielletty visuaalinen identiteetti on vain osa brändäystä – siihen liittyy niin viestinnän sävy kuin toimintatavatkin.

Tarinallistamisella yritys kirkastaa omia arvojaan ja se antaa luontevan välineen kehittää omaa brändikäsikirjaa. Vaikka yrityksen tarinaa ei viestittäisikään suoraan asiakkaalle, se on pohja, joka selkeyttää ja yhtenäistää toimintatapoja.

Brändäys ei ole mielikuvien luomista vaan niiden esilletuomista. Tällä tavoin viestintä on rehellistä ja luo luottamusta. Visuaalisen identiteetin ja ennen kaikkea sen yhteneväisyyden merkitys on tärkeä elementti massasta erottuessa. Inhimillinen ja lähestyttävä identiteetti on arvossaan etenkin tietoa pursuavassa, nopeatempoisessa digitaalisessa ympäristössä.

Brändäys on tietysti myös tapa erottua muista – omien vahvuuksien tunnistaminen on pohja, jolle brändiä aletaan rakentamaan.

Luennon aikana käymme läpi esimerkkejä onnistuneesta brändäyksestä. Mitä kaikkea se tarkoittaa?

 

AIKA JA PAIKKA

to 2.4.2020 klo 9:00 – 11:00

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Savonlinnan kampus, Savonniemenkatu 6, 57100 Savonlinna

Tilaisuuden alussa kahvitarjoilu. Tilaisuus on maksuton.

 

KOULUTTAJA:
Heli Ellis, Tamora Oy

 

Ilmoittaudu mukaan 19.3.2020 mennessä:
https://forms.gle/5BAdy6KeWtj86meQ7

 

LISÄTIETOJA: Elina Silvennoinen, Digiportaat-hanke, p. 044 417 4998, elina.silvennoinen@savonlinna.fi

Digiportaiden koulutustarjonta: www.digiportaat.fi/savonlinna